Är hösten här?

Ja, jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera. Vet inte varför men jag har väl ingen motivation till att skriva. Eller så kanske det är så att jag inte har något att skriva? Jag vet inte..

Men vad har hänt?
Jag har börjat på mitt nya jobb. Det är helt underbart. Visste inte att man kunde ha ett så bra jobb, och trivas så bra. Riktigt skönt! Och man kan inte ha bättre jobbarkompisar heller. Så det kan inte vara bättre på den fronten. Vill bara att vi kommer igång på riktigt snart. Man börjar vara lite trött på alla utbildningar. Men det är ju sammtidigt bra. På onsdag bär det av till Linköping för en två dagars kurs. Det blir faktiskt riktigt skoj.

Är hösten här nu?
Jag har varit så upptagen med att undra när sommaren ska komma, så jag måste ha missat den. För nu är vi inne i september och det börjar bli höst. Måste ha varit den sämsta sommaren någonsin i Pite. Eller i alla fall sen jag flyttade hit för 5 år sedan. Ja ja, den kommer väl igen nästa år får man hoppas.

Sitter just nu hos Issan och känner mig allmänt sliten. Inte för att jag var ute på krogen igår (som dom som känner mig säkert tror). För det var jag inte. Utan för att jag har drabbats av den jobbiga höstförkylningen. Snart en vecka har den hållit mig i ett hårt grepp. Vill bli av med den NU!
Inte så kul att sitta och snora när Issan ska bjuda på go middag. Men det blir bra ändå. En sväng på 1906 ska vi nog också orka med:)

Ses på dansgolvet!



Kommentarer
Postat av: Stink

sedär goofy. Skönt att se att även du harvar dig fram med en uppdatering 1 gång i halvåret typ. Hoppas förkylningen går över snart.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback