En lördag från sängen

Kom hem 4 inatt från en vild kväll i Lule, så gissa om jag var trött när jag blev väckt av telefonen kring 9 i morse. Men det gör ingenting för det var ett efterlängtat samtal..
Annars så har det varit sängen som hägrat hela dagen. Eller inte riktigt. For på sunes och käka en big sune med Lina, sen till LF för att se tjejerna regera. Och som dom gjorde det, 6-0! Sen väntade sängen igen.
Nu har klockan passerat 17.30 och jag ligger än. Förmodligen för att jag inte har något bättre för mig. Vad fan, det är lördag! Vad gör alla ikväll? Får väl ta tag i min slitna kropp och själ och blanda första groggen. Det är ju ändå lördag! =)
Vad kvällen erbjuder återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback