Dagens kommentar

- Jag har sugit så mycket att min tunga är helt skinflådd!

Det kom ur min kollegas mun på lunchrasten idag. Typiskt henne att lägga en sån kommentar. Fast hon menade dock inte som det låter. =)
Men som vi skrattade. Tur man har kul på jobbet!

Fast lika kul var det inte några timmar innan när hela SCA:s styrelse kom förbi och tittade hur vi sköter oss i den nya fabriken. Så våran chef var ganska uppe i varv, och vi också. Vi skulle bara köra vad som än hände när dom gick runt och tittade. Men det klarade vi alldeles utmärkt! Vi är så duktiga=)

Nä,nu ska jag tvätta bort resten av limmet från händerna (från fingerskarven) och krypa ner under täcket.

PHG


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig kommentar! Hoppas limmet inte satt som klister. (Jag är för rolig) PHG

2008-10-22 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback