Var är sommaren?

Jag börjar undra nu. Var är den? Kommer den i år? Hoppas verkligen det i alla fall..
Kommer inte överleva en kall, mörk och lång vinter utan lite värme nu under sommaren!
Snälla, kom nu!

Var på stan med Issan idag. Känns som det var ett tag sen jag var det. Så det var kul. Jag sa till Issan att vi inte skulle gå in på scorett för det skulle bara sluta med att vi gick därifrån med ett par skor. Och det var just det som hände. Vi var ganska nöjda faktiskt, hehe.
När vi senare gick ner på gågatan ville Issan bara in och "titta" på wedins. Yeah right! Vi gick därifrån med var sitt par skor igen.
Men vadå, det är ju så jävla skönt att köpa skor. Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men när man har hittat ett par skor man vill ha och går till kassan för att betala, känner man sig bara så nöjd och längtar till man kommer hem så man får sätta juvelerna på fötterna.
Tror bara att ni tjejer förstår vad jag menar. Eller hur? Killar har nog inte den känslan när dom shoppar, hehe.

Jaja, dags att sätta på teven och se om det nåt värt att se.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Issan

Tycker dock inte vi ska ha ångest över våra skoinköp:) ja mena ett par för 79;- hallå!!!!!, det kan man ju inte motstå.

ja ja nu ska jag dricka öl ses ute antar jag.

2008-06-28 @ 22:48:18
Postat av: David

Snacka inte skit om killar Pörne:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback