Goofy hej...

Okej. Då var vi här igen. Ett inlägg varannan månad. Eller vart annat år. Det är ungfär så mycket som jag bloggar..
Men vadå? Jag har ändå inte så mycket att säga förutom att livet är härligt och sommaren är här. Desutom har 1906 öppnat sin uteservering. Kan livet bli mycket bättre? Nej tror inte det!

Btw, har just sett min favoritfilm av alla tider. The holiday. Så jävla bra film. Måste ses av alla som är hopplösa romantiker så som jag.

Annars har dagen präglats av lite jobb, middag med Stink och efter det sett den tidigare nämnda filmen. Stina somnade. (Som hon brukar göra när man ska se tv eller film.) Alltid lika trött, hehe.

Vad ska man göra på midsommar då? Ingen verkar ha några planer. Alltid samma sak varje år med alla stor storhelger. Men det lär ju bli i år som alla andra år. I sista stund drar man ihop ett gäng och grillar och har det bra. Vi får hoppas på det!
Nu väntar kvarnvallen med lite fotboll.
Over and out


Kommentarer
Postat av: stink

är du en hopplös romantiker? tror inte det, du är väl den ultimata husfrun. ELLER? puss

2008-06-30 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback